Anketa našich dětí

19.03.2015 21:11

Zeptali jsme se…

 

Naše děti jsou malí mudrcové, kteří dokáží odpovědět na každou otázku. Tentokrát jsme dotazy zaměřili na blížící se jaro.

 

Kde v zimě spí broučci?

 

Linda Kerberová:       ve skříni

Elianka Nečasová:      kdybych byla beruška, schovala bych se doma do postele pod peřinku

Vincík Pokorný:         já bych se zavrtal do země

Beník Nečas:              já kdybych byl motýl, tak bych letěl k panu hajnýmu a schoval se do

jeho pušky

Eliška Hudečková:     já bych se schovala k mamce a taťkovi

Honzík Brabec:          já bych byl mravenec a zalezl bych do sklepa

Kubík Stehlík:            já bych byl čmelda a schoval bych se do země

Jiřík Vrtěna:               já bych byl včelka a vlezl bych na strom

Anička Brabcová:      já bych byla včelička a schovala bych se do kytičky do obchodu

Petřík Herman:           já bych byl umrzlej pavouk

Terezka Štýblová:      já bych se jako včelka schovala za dveře

Davídek Babáček:     my bychom byli pavoučci a broučci a s mamkou a taťkou bychom si

doma stavěli

Matýsek Zůl:              já bych byl mravenec a zalezl bych do křoví

Filípek Fabiánek:       já bych jako včela zaletěl do bunkru

Adélka Machačová:   já bych jako včela byla schovaná ve dveřích

 

Kde se schovává jaro?

Honzík Brabec:          v Africe

Adélka Machačová:   u sluníčka

Vincík Pokorný:         v poušti nebo v Praze

Matýsek Zůl:              v ZOO

Jiřík Vrtěna:               v Brně

Beník Nečas:              asi spí na severu. Možná je v zemi. Doneseme si rýče a budeme rýt!

Míša Brzobohatý:      pod zemí

Sára Langová:            v klubíčku

Peťa Lang:                 v teplých krajích

Honzík Nedbálek:      v mracích

Verunka Fridrichová  v hnízdě

Ráďa Kapečka:          někde v teple

Martínek Kern:          v ledu

Terezka Siekelová:     ve sluníčku a to nám ho pak posílá

 

Kateřina Kapečková